Hvordan returnerer jeg en vare?

1. Gå inn i vår returportal og angi returårsak.

(skal produktet inn på service, gå til vår serviceportal her)

2. Etter du har fylt ut skjemaet vil du få en tilbakemelding på oss til e-posten du la inn. Her vil du få en returetikett som du skal feste på pakken.

3. Lever den til nærmeste Posten Norge utleveringssted.

Når vi har behandlet returen din (det tar vanligvis 3-7 dager) vil du få en e-post. Når din retur blir godkjent vil vi tilbakebetale beløpet for varen til samme konto som ble brukt ved bestilling, minus returkostnadene.





For å få tilbakebetalt hele beløpet for varen ved retur/angre/bytte, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Vær derfor oppmerksom på at dersom du teiper og ødelegger esken i returforsendelsen, kan ikke varen selges videre og går under brukte varer. Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

Når får jeg tilbakebetaling for min retur?

Ved retur og bytte tilbakebetales pengene i løpet av 14 virkedager etter at du mottok returbekreftelse fra oss. Pengene føres direkte tilbake til samme kort som ble brukt under sin bestilling.