Hva kan jeg gjøre dersom jeg har skrevet inn feil adresse på bestillingen?

Dersom bestillingen ikke er sendt:

Dersom ikke ordren er sendt, kan vi fortsatt endre informasjonen før den sendes ut. Kontakt oss gjerne så raskt som mulig på 23 96 76 25, slik at vi kan endre ordren din raskt og smidig før den sendes ut. Dersom du ikke har anledning til å kontakte oss på telefon, kan du kontakte oss på facebook eller på kundeservice@stayclassy.no.

Dersom bestillingen er sendt:

Er bestillingen allerede sendt, vil det være vesentlig om pakken har sporing eller ikke. Dersom pakken har sporing, kan du ta kontakt med Bring om endring av informasjon. Dersom det ikke er sporing på pakken, vil vi få pakken i retur i løpet av 14-21 dager fra Posten/Bring. Dersom dette skjer, må du som kunde dekke fraktomkostninger for en ny forsendelse.

MERK: Vi pakker bestillinger så fort som mulig, så du bør kontakte kundeservice så snart du kan.