Frakt og levering

  • Hva kan jeg gjøre dersom jeg har skrevet inn feil adresse på bestillingen?

    Dersom bestillingen ikke er sendt: Dersom ikke ordren er sendt, kan vi fortsatt endre informasjonen før den sendes ut. Kontakt oss gjerne så raskt som mulig på 23 96 76 25, slik at vi kan endre ordren din raskt og smidig før den sendes ut. Dersom du ikke har anledning til å kontakte oss på tele...
  • Hva skjer dersom jeg ikke er hjemme når Posten/Bring leverer pakker jeg har bestilt hjem på dør?

    Posten/Bring kontakter deg på SMS/e-post i forkant av leveransen. Forsendelsen vil bli forsøkt levert to ganger, og hvis mottakeren ikke er hjemme leveres forsendelsen til nærmeste postkontor/post i butikk. Sjekk gjerne opp sporingsnummeret på www.bring.no, og kontakt ditt lokale postkontor der...
  • Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken på postkontoret?

    Dersom du ikke henter pakken vi har sendt deg på postkontoret, vil det være noen alternativer: 1) Dersom du vet at du ikke har anledning til å hente pakken før fristen, er det mulig å kontakte postkontoret og forlenge tiden pakken ligger der. 2) Dersom du oversitter fristen til postkontoret, ...
  • Hvordan sporer jeg pakken min?

    De fleste ordre som blir sendt fra oss blir sendt med Bring. Når varene er pakket og lagt klare til henting, vil du motta en e-post med et sporingsnummer som du kan bruke for å spore pakken din. Dersom du har oppgitt mobilnummeret ditt, vil du motta to SMSer fra Bring mens bestillingen er på vei ...
  • Hvor er pakken min?

    Alle lagerførte varer har en ordinær leveringstid på ca. 1-3 virkedager og sendes samme virkedag hvis du bestiller før klokken 15.00. Produkter som ikke er på lager er det mulig å forhåndsbestille. Nåværende lagerstatus og forventet leveringstid vil stå på alle produktsider. Hvis pakken får plass...