Bestilling og betaling
-
Har min bestilling gått gjennom?
Du får en ordrebekreftelse til den e-postadressen du har registrert, rett etter at kjøpet ditt har blitt godkjent. -
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere
Du betaler med ditt bank- eller kredittkort og blir belastet når du fullfører ordren din. Du kan også betale med Vipps. -
Jeg har ikke fått ordrebekreftelse, hva gjør jeg?
Sjekk om ordrebekreftelsen ikke har havnet i spam eller søppelpost-mappen. Finner du den fortsatt ikke? Gi oss beskjed i chatten. -
Jeg ønsker å oppgradere til en bedre modell enn den jeg allerede har bestilt, hvordan gjør jeg det?
Send oss en melding i chatten vår, så skal vi sørge for å få oppgradert til ønsket modell. Vi vil da sende deg en betalingslenke på mellomlegget som må betales før den blir oppgradert. -
Kan jeg gjøre endringer i min bestilling etter at jeg har bekreftet den?
Dersom bestillingen ikke er plukket og pakket, kan du selvsagt fortsatt endre den. Vi ber deg kontakte våres kundeservice. MERK: Vi pakker bestillinger så fort som mulig, så du bør kontakte kundeservice så snart du oppdager at du ønsker å gjøre en endring -
Kan jeg kombinere flere rabattkoder?
Nei, det kan du dessverre ikke. -
Kjøpet gikk ikke gjennom, men det har blitt gjort en reservasjon på kortet likevel
I sjeldne tilfeller kan det likevel skje en reservering på din bankkonto selv om det oppstod en feil ved ordretilfellet. Denne slippes i så fall igjennom i løpet av 1-5 bankdager.